04 října 2006

Havel Václav - konec mejdanem

13.04.2006 Obsah nad formou...
Posílám zprávu o mejdanu v Rockcafe Praha ze dne 19.12.2002. na počest odchodu prezidenta do civilu. Bylo to na pozvání jeho kámošů.
Nák jsme se tam dostali na pozvánku básníka Markse kterou dostal od Jožky Skalníka. Bylo to od 19 hodin, my jsme tam přišli ve čtvrt na sedum a nikdo nás nekontroloval. Po příchodu nás pozdravil herec Vetchý asi jsme vypadali se Zelím jako producenti. Připadal jsem si jak puberták na mejdanu u sousedovic staršího bráchy.

Seděli tam lidi který jsem viděl jen v televizi většinou na druhým programu, v Jazzový sekci, Kruhu mladý hudby, na koncertech a ilegálních burzách LPíček v Krčským lesíčku, Letný, u Botičskýho potůčku a taky trochu z hospod ale nejvíc z doslechu od jiných lidí šeptandou za bolšána.
Z Ústí n. L. do Prahy to tenkrát byl ňák větší kus cesty, a taky to tam bylo skoro stejně "šedivý" jako u nás. Myslel jsem si že nás někdo p o z n á, nebo si budou myslet že jsme od nich, prostě stihomam naruby. Zelíčko to měl dobrý protože tam měl
s BISky Frantu Čunase Stárka se kterým brouzdal po různých akcích na začátku sedumdesátých let v pánevní oblasti Severních Čech. Já znal jen Jana Rumla z ranýho období Unie svobody ke kterýmu jsem se přihlásil na chodbě a ktrej mě řek: ...počkej chvíli musím sem protáhnout ňáký lidi, a pak už jsme se neviděli.
Bolely mě záda, bylo mně trapně, strašně nakouříno a jak pravil Zelí, měli jsme se vyhulit aby jsme si to tak nebrali. Stál jsem pokrouceném u zdi v poloze kdy záda bolej nejmíň.Okolo různě procházeli pánové a jejich první až třetí ženy, děti a vnoučata. Světlo na kameře kameramana pak přivedlo na sál pana Presidenta jeho ženu atd. Když procházel okolo tak se naně nrk ,možná jsem ho zaujmul svojí pokroucenou postavou, hlavně že to nebylo podezřelý ochrance, ale myslím že tam nebyla.
Začali Plastici - klasika, pak DGčka - pomalej rep, místo Residents přijel jen jeden J.Čert a vše ukončila osoBittová jódlovačka. Odcházel jsem okolo pana Baťka, pani Chramostový, rokera Chadimy, faráře Karáska a spousty jiných lidí a lidiček po špičkách naplněn a spokojen.

Míla Pekky Tlustej Bouška. Wikipedia - V.Havel

Žádné komentáře:

Okomentovat

Liškou ke zdi Neumím psát recenze ale musím. Nechci si instalovat co furt v PC nepoužívám ani to moc neumím používat(myslím že je to celé a...