30 března 2007

Kontakt někdy bolí

Hlavně když se srazíš s blbcem jako se stalo včera mě. Taky sem hodně neomalenej respektive jsem snad už bejval a narůstajícím věkem přibejvá větší tolerance i od mé osoby k okolí a asi s tím se konstantně zmenšuje přísun tolerance která směřuje ke mě a sem schopen ji akceptovat (jak se říká rozdejchat). Včéra sem zahlídl po příchodu do společenského zařízení jedny oči které rentgenovali mé reakce a posílaly informace k svému vyhulenému hlavovému hárdisku.

Popřál sem očím k životnímu jubileu a po patnácti minutách normálnosti (jakého si samohlídačství) se blbost vzbouřila a s příchodem kamaráda-obdivovatele(katalyzátor) vybuchla : " nejapnost, tupost spojená s žoviální legrací, vyštěkávající poznámky na které se pro svou blbost nedá odpovědět takže zmar a řev. Po hodině a půl odcházím a vyprovází mě ironické poznámky typu : "jé kolik si utratil" a samo polo odpovědě "jé 42 korun to ..." atd. Neodpovídal sem protože by moje reakce by byl řev - vyliž si prdel ty čuráku jedem zasranej a to sem těm očím nějak říct nemoch. No a to je tak všechno co sem vám chtěl říct.
Já vím jako v tom videu to pořád nejde i když...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Liškou ke zdi Neumím psát recenze ale musím. Nechci si instalovat co furt v PC nepoužívám ani to moc neumím používat(myslím že je to celé a...