11 září 2007

Paní architektová versus zmije korálková

Marie informuje :
Ahoj, tak dneska v parku potkám paní architektovou, pejskařku, a ona , víte co se mi v létě stalo? S votevřenou hubou, já, nevim. No bylo krásně, tak jsem se šla na zahradu vyvalit / bydlí naproti ve vile ve Dvořákovce/ no ale bylo mi vedro, tak jsem se šla do koupelny / v suterénu/ osprchnout. No a když se utírám ,tak se po podlaze plazí had červeno černej s bílejma proužkama. No začala jsem ječet, řvu na starýho, ale ten zrovna čuměl na bednu- formule 1.

Řvala jsem asi půl hodiny, stála ve vaně ouplně v prdeli, občas se na mě ta zmije jukla, jako že se zvedla a koukala jí hlavička přes okraj vany, no horor / paní se ještě klepe doteďka/ Architekt/ pak uslyšel, byl teda pohotovej a hodil sobě i jí holiny a zavolal policajty. Přijela zásahová jednotka vo šesti chlapech, mezi tím zmije zalezla pod skříń a čuměli všichni na ječící /asi v plavkách/ paní architektovou, stojící v holinách ve vaně, ještě se tam zastavili dva pochůzkáři, aby jim něco neuteklo. Poté zavolali do ZOO, a asi za hodinu přijely dvě ženský, čuměly chvíli pod skříň a miloučkou zmiji chytily holejma rukama. No a to si myslíš, že tohle můžeš vidět jen v televizi. Ta zmije patřila nějakýmu klukovi, kterej bydlí u Barborky. Naštěstí nebyla perej jedovatá, ale tomu moc nevěřím, asi chtěli paní a. uklidnit, aby nepodala na něj žalobu. Fakt jsem si to nevymyslela. Máša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Liškou ke zdi Neumím psát recenze ale musím. Nechci si instalovat co furt v PC nepoužívám ani to moc neumím používat(myslím že je to celé a...