22 prosince 2007

Jak sem vstoupil do Schengenského prostoru.

21.12.2007 Ústí nad Labem
V 18:44 my přišla SMSka : Jses dom.a co delas tx zaschlej starej zxrxe NEMOCNEJ ale NAS.
Psal Pepa Kadeřábek. Seděl sem doma barák plnej dcer, zetáků a vnoučat ale přesto kontruju zpětnym telefonátem : Vstupuju do Šengénu a jedu to vyskoušet do Německa do první hospody za hranice, jedeš taky ? Jel ! Na Skype mě to ještě schválil Dóma jinak mě všichni z připojenejch fakli. Po dálnici na první vodbočce za dnes už neegzistující čárou do leva a 10 km nach Lauenstein.

Cestou sem se stavěl u Koudelky ve Vinošce jestli nemá Eura, neměl a Pepa že by si dal u Hřiba doutníček a Café pikolo - to měl, ale Eura taky né. Dominik měl asi 4.80€ já 40Kč a Pepa : český mám a serte na to, to nějak dopadne. Tak jsme jeli. V Lauenstenu to mám rád, takový pohledný přichcíplej saský městys s nešikmějším náměstím ve Východním Německu. Dóma fotil, Pepa si lehnul v zámeckym parku do sněhu a zapánkoval "Píseň o vstupu do toho Šéngenu" a pak sme šli na pivo a čaj. Ve 22.30 hod sem byl hodně vopočinutej doma v pižamu. Trocha fota, jak se říka : lidi to maj rádi !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Liškou ke zdi Neumím psát recenze ale musím. Nechci si instalovat co furt v PC nepoužívám ani to moc neumím používat(myslím že je to celé a...