01 května 2007

5. OTEVŘENÝ DOPIS VAŠEMU PREZIDENTOVI


Pane prezidente,
je mi to trapné, ale už úplně cítím jak je to na spadnutí! Mám takový sen, že by se mi mohlo třeba zdát, že bych se ráno probudil a před mojí vilkou by stála šestset 3ka a v ní by seděli 3 pošťáci v hradních uniformách a hledali by na vrátkách zvonek, aby mi mohli konečně doručit vaší podepsanou fotografii, po které tolik toužím.

Kdyby se mi tenhle sen náhodou vyplnil, tak tady mám pro vás taky připravenou fotku s mým podpisem, třeba taky sháníte fotky různých prezidentů, vždyť já jsem byl taky jedním z vás, to už jsem vám psal, že jsem byl prezidentem Ústecké kulturní platformy 98, ale z humánních důvodů jsem s tím úřadem musel seknout. A kdybych měl vaší mailovou adresu, tak bych vám poslal i můj stručný životopis, abychom se více sblížili. Ale zpět.
Zemřel p. s. Jelcin. V novodobých dějinách poměrně významný, přesto však řadový ruský alkoholik, který byl také chvíli prezidentem, stejně jako my dva. Tento vyslanec nesvobody, vodky a absolutismu dělal ostudu všude tam, kam jen přijel. Možná, že jste se s ním někdy setkal i vy, když jste byl ještě v nějaké naší vládě. Osobně si myslím, že jeho volba byla velmi šťastnou, protože takovému národu může vládnout pouze alkoholik a nebo šéf KGB.
Další smrťák postihnul p. Svatopluka Beneše. Zemřel ve věku 89ti let po téměř 30ti leté euthanasii. Vypadá to zřejmě na jakousi současnou módu, volit si ke skonu významná čísla dějin našeho národa, z poslední doby např. dr. Bondy/77/, Sváťa Beneš/89/. Nikdo to zdá se nechce ale zabalit v 68, škoda, pár tipů bych měl. Ale zpět.
Chtěl bych se vás osobně, jako řadový občan, ne jako bývalý prezident, soukromně optat proč nemáte žádného psa. Neberte to nějak osobně, protože výjimka potvrzuje pravidlo, já třeba mám hodně psů, ale nemám rád pejskaře, někteří z nich jsou exemplární kokoti /promiňte/, což by mohlo implicitně svádět i k domněnce, že nemám rád ani lidi, to je taky pravda, nemám je většinou rád, i když se s nimi zatím občas stýkám, stejně jako se ženami, ty taky nemám rád, i když s nimi občas spávám. Ale zpět. Takže je to asi pěkný nesmysl, to staré české pořekadlo o tom, že kdo nemá rád zvířata, tak nemá rád ani lidi. Ale to je taky pravda. Vždyť vy byste je mohl i volně v těch Lánech vypouštět, na takovém pozemku se nějaký ten exkrement ztratí, co mám říkat já na mých 4 arech před vilkou. Pan Clinton měl dva psy, p. Čapek /nebyl to sice prezident, ale kdo z nás by neznal obrázek visící kočičky s foxteriérem Dášenkou za ouška na prádelní šňůře, aby jim uschly kožíšky/, p. prezidentová Dáša H. má také dva psy atd. Myslím, že by vás měli lidi tak nějak víc rádi, kdybyste si vzal třeba nějakého kříženečka, to by si pak mnoho z nich třeba řeklo "ten chlap má dobrý srdce". Jestli se tedy takhle rozhodnete, tak ale nezapomeňte, že každý pes má nejen svá práva, ale i své povinnosti. Ale zpět.
Ještě taky umřel p. Svoboda, ne ten generál, co byl tenkrát stejně jako potom my prezidentem, ale ten skladatel a hitmaker toho zpěváka Gotta, co tak hezky promluvil za všechny umělce v tom lednu 78 v tý naší kapličce, co v ní teď hrajou ten Rock´n´roll od toho T. Stopparda, proti zrádcům a samozvancům. Tak si představte, že ten prý než umřel, mluvím pořád o tom shitmakerovi Svobodovi, tak vyslovil přání, aby mu někdo po jeho smrti postavil pomník. No a pak hned umřel! Není vám to divné stejně jako mě?! Nepřijde vám to jako kalkul? No a pochopitelně, že tenhle zpěvák Gott, jehož jméno měli paradoxně vojáci toho Hitlera na opascích, tak ten mu ten vysněný pomník chce postavit v Jevanech! To by mě teda zajímalo, jestli si každý z nás může nechat postavit pomník a kdo to povoluje? Musí se to někde nahlásit? To přeci nemá se svobodou nic společného, neměl by tuto záležitost prošetřit vámi nově jmenovaný ministr kulturní policie p. major Stárek? Přeci si nemůže každej čuňas nechat veřejně postavit sochu! A ještě k tomu od svých samozvaných kamarádíčků z dřívějších dob! Výjimku z moci úřední bych povolil pouze v tom případě, kdyby byla těmito pseudoumělci řádně nahlášená hromadná sebevražda pod heslem "Dej nám pán bůh věčný hovno". Ale zpět.
Omlouvám se také za to, že jsem žil dosud v přesvědčení, že jste napsal jenom dvě knížky, jak jsem o nich minule psal /Kupónovku a ta druhá se myslím jmenovala Rok první nebo Prvních 5 let nebo tak nějak, ale teď už vím, že jste napsal celkem čtyři, protože když jsem si tento týden kupoval asi 48 knihu od dr. Bondyho, tak jsem zahlédl titul Kniha čtvrtá nebo Rok čtvrtý, nebo tak nějak. Jako autor tam bylo uvedeno vaše jméno, tak to se omlouvám, to mi fakt uteklo. Kniha měla krásnou vazbu a byla neprodyšně zabalená do igelitové fólie, takže jsem v ní bohužel nemohl ani zalistovat. Prodavač mi řekl, že to je z toho důvodu, aby se na ní neprášilo. Ale zpět.
Na závěr k vám mám velkou prosbu, jestli by jste nemohl pomoci mým dvěma kamarádům, jsou to sice máničky, ale tenkrát jste mezi ně taky do toho Vagónu na Národní třídě zavítal, když jste křtil p. Knížákovi cédéčko "Děti bolševismu" a tenhle Knížák ten měl taky pořádnou máničku. Tyhle dvě máničky se jmenují Naty K. a Eda Č., raději neuvádím jejich příjmení, ale na přiloženém fotu je můžete vidět. Naty K. je uprostřed napravo, jak dělá prstama "véčko" jako "vítězství" a ten druhý stojí kousek vlevo ve třetí řadě nad ním a má úplně šedivou oválnou máničku, jakou měla tenkrát Angela Davisová, ta svině americká komunistická /promiňte ten expresivní výraz/. No a jedná se o to, že Naty K. je v invalidním důchodu, protože je po úrazu mrzák o berlích, ale důchod mu nedali, protože nemá odpracovaných 10 let, jenom 9, nějaká svině /promiňte/ co u ní dělal mu 1 rok nezaplatila, tak teď chudák bere jenom nějaký sirotčí důchod po někom nebo co. Nešlo by proto prosím vás nějak přes někoho zařídit mu ten 1 rok, třeba mu ho od někoho dát? Já bych mu ho klidně daroval převodem, já jsem se za bolševika nadřel dost a dost a proto mám hezký a zasloužený důchod a těch let už tolik nepotřebuju a do hrobu si je vzít nechci. A navíc, a to teda p. prezidente ruku na srdce, vždyť tyhlety starý máničky by měli v dnešní době dostávat minimálně stejnou rentu, jakou pobírají penzionovaní esenbáci, co jim tenkrát hubovali za to, že třeba nechodí do práce nebo za ty jejich mastný máničky. Takže ono zase na druhou stranu všechno má svoje, možná zrovna proto teď těmhle dvěma chudákům chybí nějaký ten odpracovaný rok, ale komu by se tenkrát chtělo na ty svině /promiňte/ bolševický hákovat?! Možná taky proto se mnou v tomhle nebudete souhlasit, protože vy poměrně často skoro s ničím překvapivě nesouhlasíte, ale přesto předem díky za pomoc.
No a nějak podobně to má i ten Eda Č. Ten je ale z Bíliny, aby jste ho ve spisech dlouho nehledali. Navíc oba dva budou mít zcela jistě zavedenou svojí složku od esenbáků. Tak prosím vás, kdybyste i pro něj mohl něco udělat, vždyť MÁNIČKY BYLI/Y/ VŽDYCKY CHLOUBOU NÁRODA! Děkuji předem a vážím si Vás za to.
Tak to by bylo pro tuto neděli všechno, mrzí mě to, mám toho ještě tolik na srdci, ale snad to není naše poslední neděle. Ještě jednou se omlouvám a těším se.
Přítel.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Liškou ke zdi Neumím psát recenze ale musím. Nechci si instalovat co furt v PC nepoužívám ani to moc neumím používat(myslím že je to celé a...