14 května 2007

7. OTEVŘENÝ DOPIS VAŠEMU PREZIDENTOVI

Pane prezidente,
je mi to trapné, ale tento týden zase nic do schránky nepřišlo, myslím ten dopis od vás s vaší podepsanou fotografií nebo aspoň malý balíček s podepsaným tenisákem, jak už jsem vám o tom několikrát psal. Ono je také možné, že jak ke mě pošťačka do toho kopce nechodí a poštu mi nechává ve schránce na návsi u sousedů, tak bůh ví jak to bylo...

Já jsem sice moc rád, že mi to sousedi dovolili, abych tam měl svojí poštu, aspoň si to všechno můžou taky přečíst, aby jsme se všichni poznali, ale znáte to, příležitost dělá zloděje a já jsem tento týden na vlastní oči viděl toho jejich parchanta, jak si pinká o barák s úplně novým tenisákem, který předtím nikdy neměl. Tak holt mám asi smůlu, ale i tak vám každopádně děkuju, protože vaše
vina to nebyla, ještě se zeptám pošťačky, jestli jste to posílal doporučeně, na to by si přeci měla vzpomenout, vždyť nám sem toho zase tolik z hradu nechodí. Ale zpět.
Omlouvám se, ale musím se ještě vrátit k tý knihovně, co vám tam teď chtějí v tý Praze u vás postavit. Předem mého dopisu vás chci ujistit, že s vámi ve všem souhlasím, protože to je nehoráznost, aby vůbec někdo na tak důležitou věc musel podstupovat výběrové řízení, vím u nás jenom o jednom člověku, který s vámi mimochodem nezávisle na vás také ve všem souhlasí a který by dokázal navrhnout nejlepší projekt, je to navíc také profesor, no, nebudu to natahovat, je to prostě p. Knížák. Není to sice architekt, ale on těmto věcem vždycky rozumí a navíc se spolu dobře znáte. Další nehorázností je, že konkurz vyhrál člověk, který tady ani nežije a teď nám tady bude z ciziny malovat ten hnus fialovej. Ten ať raději staví nějaké kapličky nebo kampeličky, vždyť to přeci musí být Čech, úplně nejlepší by byl nějaký,
který skáče. Teď jsem ho slyšel v televizi, jak o vás navíc říkal, že takhle
přeci nemůžete mluvit, když máte tak divnou minulost, to by mě teda zajímalo, jak to myslel?! A jakou má minulost on?! Utek tady odsud tenkrát jako malej Honza. Když po něm pak televize chtěla rozhovor, tak si pro něj museli zajet až do Londýna. Od vás se mi líbilo, že jste je utřel tím, že jste jim nechal vzkázat, že už jste svůj názor řekl v Mladé frontě.
Jak už jsem napsal minulý týden, tak mi není jasné, jak se v takto tvarované knihovně umístí tolik knih, napřed mě napadlo nabídnout vašemu městu k uskladnění některou z našich tří poloprázdných ústeckých knihoven, tady stejně nikdo nečte, ale pak mne právě napadnul p. prof. Knížák, který by výrazně ušetřil v interiéru místo tím, že by v budově pracovali pouze jeho hobiti a případně by brigádně mohli zaskakovat i skřítkové/dodá občan Vorel/. Nedávno jsem zaslechl ale úplně nejlepší řešení, že by se tohle skladiště mohlo postavit v Brdech a na Letnou by se šoupnul ten radar a byl by klid. To už by se tam na I. máje nescházeli ani ty bolševici. Ale nechme toho. Zpět.
Tento týden zase nikdo neumřel, ale včera se konečně v televizi rozhoupali a odvysílali 7 let starý dokument o mrtvém dr. Bondym, který umřel na Slovensku. Taky tam ukazovali vás s tím Mečířem nebo jak se jmenoval, jak jste se tam spolu /vy za Občanské fórum/ a oni nevím za co na všem dohodli a pomohli tak najít p. Fišerovi nový domov. Ale zpět.
Chtěl bych vás více poznat. Já jsem také jeden z nejlepších lidí, které znám. Nechcete někdy s vaší pani přijet na ten New Vyšehrad do Teplic mezi máničky, aby jste blíže poznali jeden z ohrožených druhů světového kulturního dědictví UNESCO, máničky? Že by tam hned vaše pani rozdala první finanční injekce těm nejvíce potřebným, aby měli aspoň na to blbý pivo?
Nechám to na vás. Omlouvám se a těším se zase za týden.

Přítel

Žádné komentáře:

Okomentovat

Liškou ke zdi Neumím psát recenze ale musím. Nechci si instalovat co furt v PC nepoužívám ani to moc neumím používat(myslím že je to celé a...