03 června 2007

9. OTEVŘENÝ DOPIS VAŠEMU PREZIDENTOVI

Pane prezidente,
je mi to trapné, ale omlouvám se, že jsem vám minulý týden neposlal dopis, ale hodně jsem přemýšlel. Rozhodl jsem se, že už se s vámi nechci hádat, je to zbytečné a nikam to nevede. Chtěl bych se usmířit. Hodně mě ale naštvalo, že vám napsala nějaká bláznivá holka, nějaká 13ti letá Majerová nebo jak, nemělo to hlavu ani patu a ten její bláznivý dopis otiskly celý v novinách a vy jste o něm mluvil v rádiu a já vám tady píšu už takovou dobu a nemluví se o tom nikde.

Tak kdybyste se o těch mých anonymech mohl taky zmínit, prosím vás, třeba v tý Mladý Frontě Dnes, nemusí to být hned dneska, ale třeba pozítří nebo i někdy jindy, ale co nejdřív nebo budu už fakt naštvanej a budeme zase na nože a na samém začátku jinak poměrně přátelského vztahu. Klidně to může být až po návštěvě p. Bushe, o tom určitě ale víte, že v úterý přiletí k vám do tý Prahy, v televizi včera říkali, že se má dokonce setkat i s váma. V úvodu mého dopisu bych vás chtěl taky pozdravit. Za tu dobu co jsme si teď 14 dní nepsali, tak se toho zase událo, zase mě někde naštvali ty aktivisti od těch Greenpeace nebo jak si to říkaj, podle mě jsou to takoví ztroskotanci a samozvanci a nemakačenkové, pořád se někam přivazujou řetězama, aby nemuseli do práce a než najde policie klíče od těch zámků, tak je po šichtě. Podle mě se teda většinou rekrutují z řad bývalých hippeace a když se jim tenkrát nepovedla ta jejich kulturní revoluce, tak chtěj dělat tu environmentální ekologickou, co je teď moderní. Ve svém druhém úvodu bych se vám chtěl omluvit, že jsem byl v úvodu možná zbytečně nepřátelský, tak to můžeme klidně smazat a zapomenout na to. Taky se mi nelíbí, že těsně před Bushovou návštěvou pustili z vězení toho doktora Smrt, Jacka Kevorkiana, jednoho takovýho Jacka už Amerika světu dala, to byl zase Rozparovač, no a tenhle zabíjí na požádání. Za 130 lidí dostal 8 let, taky si to moh spočítat a nebrat je všechny, kdyby jich uspal třeba o 20 míň, tak už mohl být 2 roky na svobodě. Prý je teď taky hodně nemocný, ale sám injekci nechce! To je mi ale hrdina.Ale zpět. Půjdete s Bushem někam na oběd nebo zůstanete doma na hradě? Nikdo stejně neví v kolik sem přiletí, možná se bude muset jídlo znova přihřívat. Každej na tohodle prezidenta nadává, je to teď hodně populární, zase na něj budou chtít hazet kamínky ty rozčepejření střapečkové se zamotanými vlásky, potřebovali by 3 roky vojny, vono by je to přešlo. Určitě se spolu budete taky bavit o tý knihovně, zkuste mu navrhnout to prohození s těma Brdama, tam by ta chobotnice byla pěkně schovaná v lese, jako obří muchomůrka fialová, no a ten krásný ochranný deštník by měli všichni lidi pěkně pod kontrolou na Letný, co se tam děje a tak. Až se bude dělat referendum na jeho jméno, tak se předem zříkám odměny za název RADAR LOVE. Kdybyste se ale nedohodli, že nám ho sem někam prsknou, tak by bylo myslím vhodné, abyste si doma namaloval nějaké grafy s důvody pro a proti a rozjel se s nima na turné třeba po amerických univerzitách za studenty, aby celý svět viděl, že jste na ně odborník a že ty křivky hovoří jasnou řečí. Ale zpět. Co budete dělat s tím cepínem od p. Böhma? Prý jste mu nepodepsal ty 2 měsíce dovolený a on si vzal na truc neplacený volno? Asi má hory hodně rád, když neměl 2 měsíce z čeho žít. Takovou vzácnou trofej byste si mohl dát třeba někam na zeď vedle nějaký vzácný tenisový rakety. Ale to je vaše věc. Ale zpět. Hodně se teď taky mluví o tom týrání dětí, tam bych byl hodně opatrný na slova, vím z vlastní zkušenosti co ty parchanti někdy dokážou, to ať se pak nikdo nediví, že dostanou facku a druhou chytí o zeď, to ať si tomu každý říká jak chce, třeba i týrání. Někde v Brně je prý i nějaký barák, založil to prý nějakej emigrant, co sem teď dováží klokaní maso, kam se tyhle neposlušný děti deponují. Já teda takový neposlušný děti nemám, vy jste taky táta od dvou kluků a taky se vám určitě povedli a nemusíte jim sem tam nějakou střihnout, tak ať to prosím vás moc nenafukujou. Pár exemplárních spratků jsem na vlastní kůži poznal, když jsem za mlada koketoval s opuštěnými maminkami. Ale zpět. Taky jsem slyšel, že sčítání buzíků /promiňte/ neproběhlo, protože ten George Michael jim nepřijel. To mohl statistický úřad ušetřit pěkný peníze. Koupil sem si foťák, tak bych vám mohl posílat taky nějaký fotky. Můžu s ním vyfotit úplně všechno.Taky se ještě stalo, že ke mě včera přijelo plný auto policistů/ vyjímečně v civilu/ a ptali se mě jestli jsem nezahlídnul jak okolo mého domu neběžela nějaká 80ti letá stařenka s berlema. Pak tady celý den lítal vrtulník a hledal jí, ale bůhví jak to bylo, já vím svoje, cítím to už delší dobu, od svého prvního dopisu co sem vám poslal. Pak nemá být nedostatek policistů, když se jich tolik dokáže nacpat do jednoho auta. Když jim dokáže utéct taková babička, tak to ať se nediví, že jim upláchnou jiné ryby, pro ty je proklouznout pak úplná hračka. Ale zpět. Nikdo známý zase ještě neumřel, i když okolo sebe pořád slýchávám větu "no jo, už se kácí i v našem lese". Tady co bydlím, tak ano, chodím do něj každý den a mám pořád čím topit. Taky bych vás chtěl pozvat už myslím po několikáté, abyste přijel se svojí paní a její nadací na Pomoc ohroženým máničkám na náš koncert dechovky do hospody New Vyšehrad, už tam visí plakát kdy to bude a tak. V závěru svého dopisu se s vámi loučím a omlouvám se. Přeju, ať vám ten zbytek toho vašeho prezidentování uběhne v klidu s čistým svědomým a štítem, radši se do ničeho jako doposud moc nezapojujte, byla by škoda si to pokazit, pak lidi zbytečně remcaj, stejně tomu nerozuměj. Přítel

Žádné komentáře:

Okomentovat

Liškou ke zdi Neumím psát recenze ale musím. Nechci si instalovat co furt v PC nepoužívám ani to moc neumím používat(myslím že je to celé a...