12 června 2007

Zase tady otravovali - UFO

Podobně kdysi u mě na návštěvě před mnoha lety zareagovalo děcko jedné opuštěné matky, když jsme se vydali na cestu na Dobětickou rozhlednu a na protější louce jsme spatřili pravidelné piktogramy na 20 let neposečené louce. Tehdy ten chlapec prohlásil: "U nás ty hajzlové taky pořád otravujou!" Nikdy jsem nedoufal, že uvidím někdy v životě to, v co věří společně se mnou miliony lidí na celém světě, a sice UFO.

Pro své tvrzení a nezapomenutelný zážitek mám tentokrát i přesvědčivý důkaz v podobě několika velice kvalitních snímků ze svého nového velice kvalitního a drahého fotoaparátu. Celá příhoda se odehrála 7. června okolo 20.30hod. Byl jsem zrovna na návštěvě u svého přítele, přátelsky jsme tak klábosili o všem možném a já jsem si zrovna pořizoval nějaké fotografie z jeho bytu, abych měl památku, kdybych třeba umřel. Za zavřeným oknem v dáli na obzoru zrovna zářila rudá záře v dáli nad horami a v ten moment se nalevo/z našeho pohledu/ vedle ní z ničehonic zjevil jakýsi pravidelný svítící oválný cylindr, nehybně zavěšený v atmosféře. Vzdálenost jsem v tu chvíli nemohl odhadnout, ale svítící těleso bylo zřejmě obrovských rozměrů. Okamžitě jsem začal pořizovat snímky a jediné čeho jsem si celý oněmělý stačil povšimnout, tak to byly jakési vzory ve tvaru kytek po jeho ovalném obvodu. Jediné světlo bylo v jeho středu. Celé to trvalo přibližně 2 minuty. Poté se těleso krouživě houpacím pohybem nehlučně vzdálilo obrovskou rychlostí za obzor. To už bylo okno otevřené, abychom mohli slyšet i případný zvuk. Bylo však naprosté ticho, pouze z pokojíčku za zavřenými dveřmi ječelo 2měsíční mimino, jakoby jej někdo týral. To také nebyla náhoda, protože přihlížející maminka všem řekla, že dítě ještě nikdy tolik nekřičelo. Byl jsem rád, že pro to co jsem zrovna viděl mám celkem 3 svědky. Celou událost jsem však nikam nenahlásil, protože jsem se obával různých zesměšňujících reakcí ostatních lidí. Teď už však vím, že existuje něco mezi nebem a zemí, co stále ještě lidé nedokáží přesně vysvětlit. Zdá se, že obyvatelé z jiných planet hrají s námi lidmi jakousi hru na schovávanou nebo si nás pouze testují a stále ještě nevědí co jsme vlastně zač. Já osobně bych jim po zkušenostech s různými lidmi žádný kontakt nedoporučoval, obzvláště se ženami. Toto dobře vysvětlil v jedné ze svých knih i W.Allen když napsal, že už ví, proč s námi mimozemšťané nechtějí navázat kontakt. On taky prý kroužil 2 roky okolo jedné ženy a ta ho ignorovala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Liškou ke zdi Neumím psát recenze ale musím. Nechci si instalovat co furt v PC nepoužívám ani to moc neumím používat(myslím že je to celé a...