27 září 2020

Jeden ze čtyr

Mám jednoho kamaráda kerýmu jsem přes Vašap poslal vtip co mě řek Na terase v hospodě kam teď dost chodim Trenér kerej žádnej trener neni kerýmu tak začla na Střížáku řikat Gabina protože sekýroval mladý cyklisty jak maj jezdit bomby skopce a už mu to aspoň z mojí strany zůstalo. A ten kamarád kerýmu sem poslal ten frk od Trenéra je tak trochu zvědavej a taky trochu drbna, tak ten se dycky dál zeptá ale už reakci neposlouchá protože je inteligentní a jak se znáne léta tak opověď většinou tuší a neposlouchá ale když někdo třetí nebo já zareaguje(já většivou: "proč neposloucháš debile...) nebo ve vzduchu panuje obecný veselí a tak se zeptá: "Co" tak to nějak zpětně(neumim si představit jak) vytáhna z mozku a zopakuje co sem řek ale já vim, že ho to stojí tolik sil, jakoby skládal padesát metráků uhlí a moc si toho považuju. Velká hlava, velká... P.S. Pro ilustraci scrýn z telefoní konverzace.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Liškou ke zdi Neumím psát recenze ale musím. Nechci si instalovat co furt v PC nepoužívám ani to moc neumím používat(myslím že je to celé a...